Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07)

Silnik FILTRON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PURRO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ET ENGINETEAM
Silnik FAE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GK Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 Break (D_, F_) 2.3 D (D40, F40) Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1975.07 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100115R
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100115R
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  220
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kratką ochronną
Długożć opakowania [cm]:  16,1
Szerokość opakowania [cm]:  16,1
Wysokość opakowania [cm]:  23,5
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
XE543/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
XE543/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  80,9
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,7
Średnica zewnętrzna [mm]:  62,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  7,6
Szerokość opakowania [cm]:  7,6
Wysokość opakowania [cm]:  12,2
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
F118/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
F118/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  90,0
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100201S
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100201S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  85,6
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  86,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wersja:  w/ Anti-Drain valve
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze