Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12)

Silnik ELRING Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAHLE
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CORTECO
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AKRON-MALÒ
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) COMLINE
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DT SPARE PARTS
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) INA
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) JP GROUP
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAICO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) WIX FILTERS
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0182
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0182
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  142,0
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze