Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12)

Silnik ELRING Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik ERA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ERA
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAHLE
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PIERBURG
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) AUTLOG
Silnik BGA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BGA
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) BUGIAD
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ENERGY
Silnik EPS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) EPS
Silnik ESEN SKV Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FA1
Silnik FACET Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FACET
Silnik FAE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FEBEST
Silnik FRIGAIR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) FRIGAIR
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KAMOKA
Silnik KW Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MAXGEAR
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VAN WEZEL
Silnik VEMO Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 L coupe 130KM, 96kW, benzyna (1967.08 - 1968.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 59
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 59
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  94,0
Wysokość [mm]:  142
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  14,15
Ciężar netto [g]:  615,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 228
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 228
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  222
Średnica zewnętrzna [mm]:  151,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  102,0
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  23,50
Ciężar netto [g]:  468,0
Do 100 dni na zwrot
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze