Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KOLBENSCHMIDT do Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MAHLE
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) CORTECO
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) COMLINE
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) DT SPARE PARTS
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) INA
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) JP GROUP
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) LUCAS
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) VAICO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 S coupe 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) WIX FILTERS
Producent:KOLBENSCHMIDT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50013557
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013557
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  93
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Wysokość 1 [mm]:  152
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Wysokość [mm]:  142
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze