Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik K&N FILTERS do Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ELRING
Silnik KAMOKA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) KAMOKA
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) K&N FILTERS
Silnik MAHLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MANN-FILTER
Silnik UFI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) UFI
Silnik AE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BORGWARNER (3K)
Silnik BOSCH Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) COMLINE
Silnik CORTECO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) CORTECO
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FA1
Silnik FAE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FLENNOR
Silnik FRECCIA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) FRECCIA
Silnik GATES Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) HOFFER
Silnik INTERVALVES Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) LUCAS
Silnik MAPCO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) METELLI
Silnik MEYLE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MOTAIR TURBO
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VAN WEZEL
Silnik VEYANCE Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 3.0 Turbo coupe 260KM, 191kW, benzyna (1975.01 - 1977.12) WIX FILTERS
Producent:K&N FILTERS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K&N FILTERS
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
33-2004
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K&N FILTERS
Kod:
33-2004
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  400
Szerokość [mm]:  178
Rodzaj filtra:  Filtr o podwyższonej trwałosci
Kształt:  Kwadratowy
Wysokość [mm]:  43
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze