Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) NTY
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ELRING
Silnik KAMOKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAMOKA
Silnik CORTECO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CORTECO
Silnik FACET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FACET
Silnik BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EPS
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GLYCO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) JP GROUP
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik VEMO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VEMO
Silnik AJUSA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) AJUSA
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BORGWARNER (3K)
Silnik BREMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ESEN SKV
Silnik FA1 Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FA1
Silnik FAE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FAE
Silnik FILTRON Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) FRAM
Silnik GATES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) GLASER
Silnik HART Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) INA
Silnik IPD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAHLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) METALCAUCHO
Silnik METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) MOTAIR TURBO
Silnik NPS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) NPS
Silnik OEM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) OEM
Silnik PURFLUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) TRISCAN
Silnik VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 450KM, 331kW, benzyna (1997.06 - 1997.09) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800100
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M20x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701300
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701300
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  from crankcase
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613701400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613701400
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Oil return
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1611350200
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1611350200
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  14
Średnica wewnętrzna [mm]:  6.4
Grubość [mm]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613800300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613800300
Jednostka:
szt
Rozmiar klucza:  M18x1,5x12
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1613750100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1613750100
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  Oil hose connector
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze