Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik BGA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 GTS (992640) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OE 664/1
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 664/1
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  36,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  37
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  83
Wysokość [mm]:  108,5
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (61 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.8 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze