Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik EUROREPAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROREPAR
Silnik ELRING Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CORTECO
Silnik ESEN SKV Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ESEN SKV
Silnik FAE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FAE
Silnik HART Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HART
Silnik VAICO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VAICO
Silnik DAYCO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DAYCO
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DT SPARE PARTS
Silnik FA1 Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FA1
Silnik GATES Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GATES
Silnik KAMOKA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MEAT & DORIA
Silnik AE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AE
Silnik AJUSA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AKRON-MALÒ
Silnik AUTOMEGA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) AUTOMEGA
Silnik BANDO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BANDO
Silnik BGA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BGA
Silnik BREDA LORETT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) BTA
Silnik CASTROL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) CONTINENTAL/VDO
Silnik DELPHI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DELPHI
Silnik DR!VE+ Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ENERGY
Silnik EPS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EPS
Silnik ERA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ERA
Silnik EUROL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) EUROL
Silnik FACET Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FACET
Silnik FEBEST Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) FLENNOR
Silnik GLASER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) HUTCHINSON
Silnik INA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) INA
Silnik IPD Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) IPD
Silnik JP GROUP Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KNECHT
Silnik KW Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAHLE
Silnik MAPCO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METELLI
Silnik METZGER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MEYLE
Silnik MOTUL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) MOTUL
Silnik NPS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NPS
Silnik NRF Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NRF
Silnik NTY Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) NTY
Silnik OEM Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OEM
Silnik OPTIBELT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) OPTIBELT
Silnik PAYEN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEMA
Silnik VEMO Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEMO
Silnik VEYANCE Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) VEYANCE
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 928 5.0 S, S4 coupe 320KM, 235kW, benzyna (1986.08 - 1991.07) WIX FILTERS
Producent:ELRING

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
4.5 (11 ocen)
Kod produktu:
250.007
dostępny
4.5 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
250.007
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Materiał:  Aluminium
Kształt:  Kształt A
Alternatywny zestaw naprawczy:  017.736
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.550
Alternatywny zestaw naprawczy:  505.540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
701.289
dostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
701.289
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7
Średnica wewnętrzna [mm]:  9,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,2
Wysokość [mm]:  10
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
569.120
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
569.120
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Wysokość [mm]:  12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW/BS
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
753.866
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
753.866
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  47
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
311.898
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
311.898
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Wysokość [mm]:  12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
557.846
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
557.846
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  60
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 171,00 zł
83,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze