Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09)

Silnik ELRING Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) ELRING
Silnik FA1 Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FA1
Silnik NTY Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) NTY
Silnik FEBI BILSTEIN Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) CORTECO
Silnik MAHLE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) BLUE PRINT
Silnik KNECHT Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KNECHT
Silnik SWAG Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) SWAG
Silnik BOSCH Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) BOSCH
Silnik EUROREPAR Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) EUROREPAR
Silnik HENGST FILTER Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) HENGST FILTER
Silnik FAST Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FAST
Silnik OEM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) OEM
Silnik AJUSA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) AJUSA
Silnik DELPHI Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) DELPHI
Silnik GATES Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) GATES
Silnik INA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) INA
Silnik VAICO Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) VAICO
Silnik GLYCO Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) GLYCO
Silnik MAXGEAR Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MAXGEAR
Silnik OPTIMAL Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) PAYEN
Silnik SCT - MANNOL Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) SCT - MANNOL
Silnik A.B.S. Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) A.B.S.
Silnik ACKOJA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) ACKOJA
Silnik AE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) AE
Silnik BGA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) BGA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) CHAMPION
Silnik COMLINE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FEBEST
Silnik FRECCIA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) FRECCIA
Silnik GOETZE ENGINE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) GOETZE
Silnik GSP Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) GSP
Silnik HART Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) HART
Silnik HEPU Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) IPARTS
Silnik IPD Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) IPD
Silnik JP GROUP Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) JP GROUP
Silnik JPN Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) JPN
Silnik KAMOKA Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KAMOKA
Silnik KAWE Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KAWE
Silnik KING Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KS TOOLS
Silnik KWP Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) KWP
Silnik LUCAS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) METELLI
Silnik MOBILETRON Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) MOTORAD
Silnik NPS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) SASIC
Silnik SEIM Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) SEIM
Silnik SNR Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) SNR
Silnik TRISCAN Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VEMO Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Renault 19 I (B/C53_) 1.8 liftback 91KM, 67kW, benzyna (1992.05 - 1994.09) WALKER PRODUCTS
Producent:VAICO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V46-0562
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0562
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,00225
Lokalizacja w aucie:  Miska olejowa
Wysokość opakowania [cm]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V95-0105
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V95-0105
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Wysokość [mm]:  100
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,565
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  10,5
Głębokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V46-0083
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0083
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  77
Wysokość [mm]:  50
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Ciężar [kg]:  0,278
Szerokość opakowania [cm]:  9,3
Wysokość opakowania [cm]:  9
Głębokość opakowania [cm]:  5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V46-0251
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0251
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,9249
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-0661
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-0661
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  30,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Ciężar [kg]:  0,309
Szerokość opakowania [cm]:  4,3
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V46-0364
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0364
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,86
Szerokość opakowania [cm]:  11,8
Wysokość opakowania [cm]:  14,9
Do 100 dni na zwrot
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze