Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FILTRON
Silnik ELRING Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) ELRING
Silnik MANN-FILTER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) CHAMPION
Silnik CORTECO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) CORTECO
Silnik MAHLE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAHLE
Silnik KNECHT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KNECHT
Silnik FA1 Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FA1
Silnik FAST Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FAST
Silnik BOSCH Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) VICTOR REINZ
Silnik OEM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) OEM
Silnik MAXGEAR Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) PZL FILTERS
Silnik KAMOKA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik AE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) AE
Silnik BGA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) BGA
Silnik GATES Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GATES
Silnik HART Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) HART
Silnik JP GROUP Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) JP GROUP
Silnik A.B.S. Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) A.B.S.
Silnik COMLINE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) DYS
Silnik FRAM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) FRAM
Silnik GLASER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GLASER
Silnik GLYCO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) GOETZE
Silnik IPARTS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) IPARTS
Silnik IPSA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) IPSA
Silnik KAWE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KAWE
Silnik KING Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) KING
Silnik MAPCO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) MAPCO
Silnik METELLI Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) METELLI
Silnik NPS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) NPS
Silnik OPTIMA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) SEIM
Silnik TRISCAN Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) UFI
Silnik VEMA Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 75/3
dostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 75/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7/2
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  50
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 1362
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 1362
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  173
Średnica wewnętrzna [mm]:  86
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze