Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FILTRON
Silnik ELRING Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ELRING
Silnik CORTECO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CORTECO
Silnik KNECHT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) KNECHT
Silnik VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VAICO
Silnik PZL FILTERS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) PZL FILTERS
Silnik MAHLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAHLE
Silnik OEM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) OEM
Silnik HART Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HART
Silnik BGA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BGA
Silnik BOSCH Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BOSCH
Silnik AE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) AE
Silnik AKRON-MALÒ Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BORG & BECK
Silnik CAFFARO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CAFFARO
Silnik CHAMPION Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) EPS
Silnik EUROREPAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) EUROREPAR
Silnik FACET Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FEBI BILSTEIN
Silnik FORTUNE LINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FORTUNE LINE
Silnik GLYCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) GOETZE
Silnik HC-CARGO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HC-CARGO
Silnik HELLA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HELLA
Silnik HOFFER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HOFFER
Silnik INA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) INA
Silnik INTERVALVES Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) INTERVALVES
Silnik IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) IPARTS
Silnik KING Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) KING
Silnik KW Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) KW
Silnik LUCAS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) LUCAS
Silnik MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAPCO
Silnik MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) METELLI
Silnik MISFAT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) NPS
Silnik NÜRAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) NÜRAL
Silnik OPTIMA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) OPTIMA
Silnik PAYEN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SASIC
Silnik SKF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SKF
Silnik SOFIMA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SOFIMA
Silnik SOGEFIPRO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SOGEFIPRO
Silnik SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SWAG
Silnik TRICLO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) UFI
Silnik VALEO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VALEO
Silnik VEMO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 2.0 Skrzynia 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V46-0422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0422
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  1
Długość gwintu [mm]:  12
Skok gwintu [mm]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,02
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Powierzchnia:  Ocynkowany
Rozmiar klucza:  8
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny czterokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Wymiar gwintu:  M16 x 1,5
Szerokość opakowania [cm]:  2,2
Wysokość opakowania [cm]:  0,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V46-0086
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0086
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  89
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,8
Ciężar [kg]:  0,374
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze