Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BGA do Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) FILTRON
Silnik KNECHT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KNECHT
Silnik MAXGEAR Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAXGEAR
Silnik AJUSA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) ASHIKA
Silnik BGA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BGA
Silnik BORG & BECK Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BORG & BECK
Silnik BOSCH Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BOSCH
Silnik CHAMPION Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) DR!VE+
Silnik EUROREPAR Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) EUROREPAR
Silnik GLASER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GLASER
Silnik GLYCO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GOETZE
Silnik HART Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HART
Silnik HC-CARGO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HOFFER
Silnik IPARTS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) IPARTS
Silnik IPSA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) IPSA
Silnik JAPANPARTS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) JAPKO
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) METELLI
Silnik MISFAT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) NPS
Silnik NÜRAL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) OPTIMAL
Silnik PAYEN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PURFLUX
Silnik PURRO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SIDAT
Silnik SOFIMA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) TRISCAN
Silnik UFI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) UFI
Silnik VALEO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) WIX FILTERS
Producent:BGA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC6332
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
RC6332
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  3
Długość 1 [mm]:  344
Szerokość 1 [mm]:  95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HK5322
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
HK5322
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CK4319
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
CK4319
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LG6359
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
LG6359
Do 100 dni na zwrot
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CH5338
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
CH5338
Grubość [mm]:  1.2
Średnica 1 [mm]:  62.5
Długość 1 [mm]:  343
Szerokość 1 [mm]:  133
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze