Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11)

Silnik FILTRON Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) FILTRON
Silnik KNECHT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KNECHT
Silnik MAXGEAR Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAXGEAR
Silnik AJUSA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) ASHIKA
Silnik BGA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BGA
Silnik BORG & BECK Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BORG & BECK
Silnik BOSCH Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) BOSCH
Silnik CHAMPION Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) DR!VE+
Silnik EUROREPAR Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) EUROREPAR
Silnik GLASER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GLASER
Silnik GLYCO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) GOETZE
Silnik HART Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HART
Silnik HC-CARGO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) HOFFER
Silnik IPARTS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) IPARTS
Silnik IPSA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) IPSA
Silnik JAPANPARTS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) JAPKO
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) METELLI
Silnik MISFAT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) MULLER FILTER
Silnik NPS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) NPS
Silnik NÜRAL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) OPTIMAL
Silnik PAYEN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PAYEN
Silnik PURFLUX Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PURFLUX
Silnik PURRO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SIDAT
Silnik SOFIMA Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) SOFIMA
Silnik TRISCAN Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) TRISCAN
Silnik UFI Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) UFI
Silnik VALEO Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) VALEO
Silnik VICTOR REINZ Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Renault RODEO 4 (ACL_) 0.8 kabriolet 34KM, 25kW, benzyna (1971.08 - 1981.11) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF102116S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF102116S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  60,0
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  7,8
Szerokość opakowania [cm]:  7,8
Wysokość opakowania [cm]:  7,2
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
C116/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
C116/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  60,0
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica wewnętrzna [mm]:  71,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  8,2
Szerokość opakowania [cm]:  8,4
Wysokość opakowania [cm]:  7
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
W163/606
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
W163/606
Wysokość [mm]:  63
Średnica wewnętrzna [mm]:  109
Średnica zewnętrzna [mm]:  188
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  19,2
Szerokość opakowania [cm]:  19,2
Wysokość opakowania [cm]:  6,6
Do 100 dni na zwrot
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
W166/606
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
W166/606
Wysokość [mm]:  64,5
Średnica 1 [mm]:  167
Średnica 2 [mm]:  107
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze