Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08)

Silnik FILTRON Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FILTRON
Silnik ELRING Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ELRING
Silnik EUROREPAR Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) EUROREPAR
Silnik IPARTS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) IPARTS
Silnik BOSCH Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) BOSCH
Silnik HART Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) HART
Silnik KAMOKA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KAMOKA
Silnik GATES Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GATES
Silnik FA1 Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FA1
Silnik KNECHT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KNECHT
Silnik TOPRAN Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TOPRAN
Silnik UFI Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) UFI
Silnik AE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) AE
Silnik AJUSA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) AJUSA
Silnik BGA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) BGA
Silnik BLUE PRINT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) CORTECO
Silnik DAYCO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) DAYCO
Silnik DOLZ Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) DOLZ
Silnik DYS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ERA
Silnik EUROL Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FAST
Silnik FEBEST Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) GOETZE
Silnik HOFFER Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) HOFFER
Silnik IPSA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) IPSA
Silnik JP GROUP Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) LUCAS
Silnik MAHLE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) METELLI
Silnik MISFAT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) MISFAT
Silnik NPS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) NPS
Silnik NÜRAL Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) NÜRAL
Silnik OEM Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) PAYEN
Silnik PURRO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) RUVILLE
Silnik SEIM Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SEIM
Silnik SIDAT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SIDAT
Silnik SNR Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SNR
Silnik SWAG Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) SWAG
Silnik TRISCAN Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) VALEO
Silnik VEMO Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Renault TRAFIC Autobus (TXW) 2.5 D Autobus 76KM, 56kW, olej napędowy (1989.03 - 1994.08) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 248
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 248
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  993,0
Wysokość opakowania [cm]:  15,00
Szerokość opakowania [cm]:  12,00
Długożć opakowania [cm]:  12,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  109,5
Wysokość [mm]:  141,0
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 147
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 147
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  312
Średnica zewnętrzna [mm]:  128,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  90
Średnica 4 [mm]:  116,0
Średnica 3 [mm]:  90,0
Długożć opakowania [cm]:  13,0
Szerokość opakowania [cm]:  13,00
Ciężar netto [g]:  253,0
Wysokość opakowania [cm]:  31,50
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze