Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) ELRING
Silnik AJUSA Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) AJUSA
Silnik GATES Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) GATES
Silnik BOSCH Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) BOSCH
Silnik ACKOJA Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) ACKOJA
Silnik AE Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) AE
Silnik CORTECO Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) CORTECO
Silnik ET ENGINETEAM Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) EUROL
Silnik EUROREPAR Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) EUROREPAR
Silnik FA1 Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Silnik GLYCO Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) GLYCO
Silnik GOETZE Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) GOETZE
Silnik HART Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) HART
Silnik JP GROUP Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) JP GROUP
Silnik KNECHT Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) KNECHT
Silnik MAHLE Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) MAHLE
Silnik MAXGEAR Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) MAXGEAR
Silnik NPS Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) NPS
Silnik PAYEN Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) PAYEN
Silnik PURRO Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SWAG Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) SWAG
Silnik TRISCAN Rover 800 coupe 820 coupe 180KM, 132kW, benzyna (1996.02 - 1997.10) TRISCAN
Producent:EUROREPAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766180
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766280
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x1
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2049,00 zł
1242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144001
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,181
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766080
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1657850780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850780
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x9
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze