Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) AJUSA
Silnik ELRING Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) ELRING
Silnik BOSCH Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) BOSCH
Silnik BGA Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) BGA
Silnik VICTOR REINZ Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) CORTECO
Silnik FA1 Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) FA1
Silnik GATES Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GATES
Silnik HART Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) HART
Silnik AE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) AE
Silnik AMC Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) AMC
Silnik BORG & BECK Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) BORG & BECK
Silnik CAFFARO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) CAFFARO
Silnik COMLINE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) COMLINE
Silnik DELPHI Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) DELPHI
Silnik ELWIS ROYAL Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) ERA
Silnik EUROREPAR Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) FAI AUTOPARTS
Silnik GARRETT Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GARRETT
Silnik GLASER Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GLASER
Silnik GLYCO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) GOETZE
Silnik INA Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) INA
Silnik IPD Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) IPD
Silnik JP GROUP Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) KAVO PARTS
Silnik KAWE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) KAWE
Silnik LUCAS Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) LUCAS
Silnik MAHLE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) MAHLE
Silnik MAPCO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) MAPCO
Silnik METELLI Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) METELLI
Silnik METZGER Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) METZGER
Silnik NPS Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) NPS
Silnik NTY Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) NTY
Silnik OPTIBELT Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) OPTIMAL
Silnik PAYEN Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) PAYEN
Silnik PIERBURG Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TRISCAN Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) VAICO
Silnik VALEO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) VALEO
Silnik VEMA Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) VEMA
Silnik VEMO Saab 9000 liftback 2.0 16v liftback 195KM, 143kW, benzyna (1989.09 - 1990.01) VEMO
Producent:AE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96061
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  49,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,02
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,06
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94105
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  108,30
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  29,00
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V91325
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V91325
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  108,30
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  32,10
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,970
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze