Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) BOSCH
Silnik FILTRON Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) FILTRON
Silnik EUROREPAR Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) EUROREPAR
Silnik KNECHT Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAHLE Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) MAHLE
Silnik UFI Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) UFI
Silnik AJUSA Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) AJUSA
Silnik SWAG Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) SWAG
Silnik AKRON-MALÒ Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) BORG & BECK
Silnik CASTROL Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) CASTROL
Silnik CHAMPION Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) COOPERSFIAAM
Silnik EUROL Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) EUROL
Silnik GATES Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) GATES
Silnik HART Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) HART
Silnik JP GROUP Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) JP GROUP
Silnik JPN Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) JPN
Silnik KAWE Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) MAXGEAR
Silnik OPTIMA Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) SNR
Silnik SOFIMA Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) SOFIMA
Silnik TRISCAN Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Seat IBIZA I (21A) 1.5 liftback 87KM, 64kW, benzyna (1986.10 - 1993.05) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX10X750
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX10X750
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,061
Długość [mm]:  750
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
AVX13X950
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
AVX13X950
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,109
Długość [mm]:  950
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT557
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT557
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  112
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,154
Szerokość [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze