Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL do Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) KAMOKA
Silnik OEM Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) OEM
Silnik BOSCH Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) BOSCH
Silnik KNECHT Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) KNECHT
Silnik MAHLE Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) MAHLE
Silnik IPARTS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) IPARTS
Silnik FA1 Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) FA1
Silnik PZL FILTERS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) PZL FILTERS
Silnik UFI Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) UFI
Silnik AJUSA Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) AJUSA
Silnik NIPPARTS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) NIPPARTS
Silnik ELRING Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) ELRING
Silnik HART Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) HART
Silnik BGA Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) BGA
Silnik CHAMPION Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) DAYCO
Silnik ELWIS ROYAL Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) HOFFER
Silnik IPSA Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) IPSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) MAPCO
Silnik MAXGEAR Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik NPS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) NPS
Silnik PAYEN Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) PAYEN
Silnik SIDAT Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) SIDAT
Silnik WIX FILTERS Subaru LIBERO Autobus (E10, E12) 1.2 Autobus 52KM, 38kW, benzyna (1987.08 - 1994.07) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
28.0002-2041.2
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL
Kod:
28.0002-2041.2
Średnica zewnętrzna [mm]:  68,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  56,0
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72,0
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Wysokość [mm]:  66,0
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze