Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) SWAG
Silnik KAMOKA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) KAMOKA
Silnik CHAMPION Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) CHAMPION
Silnik FA1 Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) FA1
Silnik ACKOJA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) ACKOJA
Silnik MANN-FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) MANN-FILTER
Silnik ELRING Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) ELRING
Silnik MAHLE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) MAHLE
Silnik AJUSA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) AJUSA
Silnik KNECHT Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) HENGST FILTER
Silnik PAYEN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) PAYEN
Silnik BOSCH Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) VICTOR REINZ
Silnik AE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) AE
Silnik AMC FILTER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) AMC FILTER
Silnik BGA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) BGA
Silnik BORG & BECK Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) BORG & BECK
Silnik COMLINE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) COOPERSFIAAM
Silnik ELWIS ROYAL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) GATES
Silnik GLASER Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) GLASER
Silnik GLYCO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) GOETZE ENGINE
Silnik HART Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) HART
Silnik IPSA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) IPSA
Silnik JPN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) JPN
Silnik KAVO PARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) KAVO PARTS
Silnik KING Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) NIPPARTS
Silnik NPS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) NPS
Silnik OEM Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) OEM
Silnik OPTIMA Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) OPTIMA
Silnik OYODO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) OYODO
Silnik PIERBURG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) PIERBURG
Silnik PURFLUX Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) PURFLUX
Silnik PURRO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) PURRO
Silnik PZL FILTERS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) SKF
Silnik SOG Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) SOG
Silnik TRISCAN Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) TRISCAN
Silnik UFI Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) UFI
Silnik VEMO Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) VEMO
Silnik WIX FILTERS Suzuki ALTO IV (EF) 0.8 liftback 39KM, 29kW, benzyna (1994.11 - 1996.06) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AR 213
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AR 213
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  47
Średnica wewnętrzna [mm]:  155
Średnica zewnętrzna [mm]:  203
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 564
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 564
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  65
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  63
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  53
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze