Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JPN do Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06)

Silnik AJUSA Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) AJUSA
Silnik GATES Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) GATES
Silnik AMC FILTER Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) AMC FILTER
Silnik BOSCH Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) BOSCH
Silnik CONTINENTAL Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) CONTINENTAL
Silnik HART Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) HART
Silnik JP GROUP Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) JP GROUP
Silnik JPN Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) JPN
Silnik K&N FILTERS Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) KAVO PARTS
Silnik MANN-FILTER Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) PAYEN
Silnik TRISCAN Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) TRISCAN
Silnik UFI Toyota CELICA coupe (_A4_) 2.0 (RA40_) coupe 117KM, 86kW, benzyna (1977.08 - 1981.06) UFI
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10F2000-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
10F2000-JPN
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Gwint wewnętrzny [mm]:  3/4 - 16UNF
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze