Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Silnik BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAMOKA
Silnik FEBEST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBEST
Silnik VICTOR REINZ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VICTOR REINZ
Silnik BLUE PRINT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BLUE PRINT
Silnik CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CORTECO
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAXGEAR
Silnik KNECHT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KNECHT
Silnik OEM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OEM
Silnik VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VAICO
Silnik MAHLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAHLE
Silnik VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VIKA
Silnik GATES Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GATES
Silnik GLYCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GLYCO
Silnik GOETZE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GOETZE
Silnik HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Silnik OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OPTIMAL
Silnik CHAMPION Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CHAMPION
Silnik DELPHI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DELPHI
Silnik EUROREPAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EUROREPAR
Silnik HENGST FILTER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HENGST FILTER
Silnik JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) JP GROUP
Silnik NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NTY
Silnik A.B.S. Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) A.B.S.
Silnik AE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AKS DASIS
Silnik AMC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AMC
Silnik AUTOMEGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) AUTOMEGA
Silnik BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) BGA
Silnik CASTROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) CASTROL
Silnik COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DENCKERMANN
Silnik DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DYS
Silnik EPS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EPS
Silnik ERA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ERA
Silnik ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ESEN SKV
Silnik EUROL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) EUROL
Silnik FACET Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FAST
Silnik FLENNOR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FLENNOR
Silnik FRAM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FRAM
Silnik FRECCIA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FRECCIA
Silnik GLASER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IJS GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) IPARTS
Silnik KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAWE
Silnik KING Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KS TOOLS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KS TOOLS
Silnik KW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KW
Silnik LIQUI MOLY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METZGER
Silnik MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MEYLE
Silnik MOTUL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MOTUL
Silnik NE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NE
Silnik NISSENS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NISSENS
Silnik NÜRAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NÜRAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) PIERBURG
Silnik PURFLUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) PURFLUX
Silnik QFIX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) RAVENOL
Silnik SNR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SNR
Silnik SOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SOG
Silnik TEDGUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VAN WEZEL
Producent:BLUE PRINT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADA100105
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADA100105
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
DIN / ISO:  7603 A/CU
Materiał:  Miedz
Ciężar [kg]:  0,001
Dla numeru OE:  007603 014106
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ADV180106
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV180106
Jednostka:
szt
Jakosć/Klasa:  5.8
Długość [mm]:  23,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  20,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Powierzchnia:  Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  16
Ciężar [kg]:  0,32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BLUE PRINT
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
ADV182149
niedostępny
5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADV182149
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  120
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,0
Gwint wewnętrzny [mm]:  3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg]:  0,4
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze