Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VIKA do Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BORSEHUNG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORSEHUNG
Silnik FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CORTECO
Silnik SWAG Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SWAG
Silnik METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METALCAUCHO
Silnik OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OPTIMAL
Silnik VAICO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VAICO
Silnik ABAKUS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) AKRON-MALÒ
Silnik BENDIX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BENDIX
Silnik BGA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BGA
Silnik BIRTH Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BIRTH
Silnik BLIC Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BLIC
Silnik BORG & BECK Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) COOPERSFIAAM
Silnik DT SPARE PARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) DYS
Silnik FLENNOR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FLENNOR
Silnik FORTUNE LINE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) FRAM
Silnik GSP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) GSP
Silnik HC-CARGO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KAMOKA
Silnik KLOKKERHOLM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KLOKKERHOLM
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAHLE
Silnik MAPCO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAPCO
Silnik MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) METZGER
Silnik MEYLE Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MEYLE
Silnik MOTORAD Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) MOTORAD
Silnik NPS Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NPS
Silnik NRF Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NRF
Silnik NTY Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) NTY
Silnik OCAP Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OCAP
Silnik OEM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) PURFLUX
Silnik SEIM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) SEIM
Silnik TEDGUM Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TEDGUM
Silnik TRICLO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) TRICLO
Silnik VEMA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMA
Silnik VEMO Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VEMO
Silnik VIKA Vw GOLF III (1H1) Citystromer liftback 27KM, 20kW, elektryczny (1994.11 - 1997.08) VIKA
Producent:VIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VIKA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
11031802201
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
11031802201
Materiał:  Żelazo
Do 100 dni na zwrot
VIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33990031901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VIKA
Kod:
33990031901
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze