Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) SWAG
Silnik FA1 Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FA1
Silnik VICTOR REINZ Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BOSCH
Silnik AJUSA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BLUE PRINT
Silnik VAICO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VAICO
Silnik KAMOKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KAMOKA
Silnik OEM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) OEM
Silnik MAXGEAR Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik GATES Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GATES
Silnik HART Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) HART
Silnik VIKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VIKA
Silnik GLYCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GLYCO
Silnik NTY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) NTY
Silnik VEMO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VEMO
Silnik BGA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BGA
Silnik CORTECO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) DYS
Silnik EUROREPAR Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FEBEST
Silnik GK Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GK
Silnik GLASER Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) HEPU
Silnik JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) NE
Silnik OPTIMAL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) SOG
Silnik TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) TRISCAN
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R0109
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
R0109
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4080039
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
4080039
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  52
Długożć żruby pod główką [mm]:  28
Ilość połączeń:  2
Kolor obudowy:  Biały
Rozmiar klucza:  19
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F100501
niedostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F100501
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  122
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Dla numeru OE:  11429061198
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze