Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08)

Silnik ELRING Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) SWAG
Silnik FA1 Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FA1
Silnik VICTOR REINZ Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BOSCH
Silnik AJUSA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BLUE PRINT
Silnik VAICO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VAICO
Silnik KAMOKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KAMOKA
Silnik OEM Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) OEM
Silnik MAXGEAR Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik GATES Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GATES
Silnik HART Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) HART
Silnik VIKA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VIKA
Silnik GLYCO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GLYCO
Silnik NTY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) NTY
Silnik VEMO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) VEMO
Silnik BGA Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) BGA
Silnik CORTECO Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) DYS
Silnik EUROREPAR Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) FEBEST
Silnik GK Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GK
Silnik GLASER Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik HEPU Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) HEPU
Silnik JP GROUP Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NE Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) NE
Silnik OPTIMAL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik SOG Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) SOG
Silnik TRISCAN Vw JETTA I (16) 1.6 sedan 83KM, 61kW, benzyna (1979.08 - 1980.08) TRISCAN
Producent:VEMO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V15-99-2086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V15-99-2086
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Przedział silnikowy
Ciężar [kg]:  0,0027
Wysokość opakowania [cm]:  0,4
Głębokość opakowania [cm]:  5,7
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V45-73-0002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V45-73-0002
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,4
Ciężar [kg]:  0,026
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V15-99-2015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V15-99-2015
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,3
Wymiar gwintu:  M10 x 1
Ciężar [kg]:  0,03644
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V15-99-1989
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V15-99-1989
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1,0
Zakres kontroli [bar]:  0-125?C
Kolor:  Czarny
Ilość połączeń:  1
Ciężar [kg]:  0,01939
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V20-72-0437
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-72-0437
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Kolor:  Biały
Rozmiar klucza:  19
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Ilość biegunów:  2
Ciężar [kg]:  0,0338
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze