Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sonda lambda EUROREPAR do Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sonda lambda NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NTY
Sonda lambda ESEN SKV Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ESEN SKV
Sonda lambda EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Sonda lambda FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Sonda lambda HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HART
Sonda lambda HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Sonda lambda KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Sonda lambda TOPRAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TOPRAN
Sonda lambda TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Sonda lambda VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 Kombi 109KM, 80kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VEMO
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144004
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  4
Ciężar [kg]:  0,161
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sonda lambda

Porady z kategorii: Sonda lambda

Przyczyny awarii sondy lambda - jak je rozpoznać?

Przegrzanie, uszkodzenie, kolorowe osady – wszystko to może doprowadzić do awarii sondy lambda

Sonda lambda nie ma łatwo. Jej miejscem pracy jest układ wydechowy, a to oznacza, że przychodzi jej działać w niezwykle niekorzystnych warunkach. Wysoka temperatura, ciśnienie i agresywne związki chemiczne oddziałują na nią niemal bez przerwy. Do tego wstrząsy, uderzenia, szarpnięcia. Nic dziwnego, że żywotność sond lambda jest mocno ograniczona, a ilość możliwych awarii naprawdę spora.

czytaj więcej >
Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?

Jaki powinien być skład mieszanki paliwowej?

Mieszanka paliwowo-powietrzna to mieszanina par paliwa z powietrzem, która stanowi czynnik termodynamiczny podlegający sprężaniu, spalaniu i rozprężaniu w cylindrze silnika spalinowego tłokowego. Taka przemiana umożliwia produkcję energii mechanicznej w silniku. Mieszanka powinna mieć jednak odpowiedni skład chemiczny.

czytaj więcej >
Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Jak często należy wymieniać sondy lambda?

Gdy Sonda lambda ulegnie awarii, ECU nie będzie otrzymywać danych, jaki jest stosunek powietrza i paliwa w mieszance. Ilość wtryskiwanego paliwa jest niejako pobierana przypadkowo, co powoduje mniej wydajne jego wykorzystanie, a tym samym większe zużycie. Ponadto usterka Sondy Lambda świadczy także o gorszej wydajności katalizatora i w niektórych przypadkach doprowadza do wyższego poziomu emisji szkodliwych składników spalinach.

czytaj więcej >
Jakie są typy sond lambda?

Jakie są typy sond lambda?

Przed zakupem nowego podzespołu kierowca zwykle dowiaduje się, że istnieje kilka rodzajów Sond Lambda. Do głównych typów zalicza się sondy cyrkonowe, liniowe (A/f) i tytanowe. Co prawda wszystkie pełnią identyczną rolę, ale wykorzystują różne technologie do pomiaru paliwa i powietrza, a ponadto przekazują odmienne sygnały wyjściowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze