Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprężyny zawieszenia SUPLEX do Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprężyny zawieszenia BENDIX Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) BENDIX
Sprężyny zawieszenia BILSTEIN Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) BILSTEIN
Sprężyny zawieszenia CS GERMANY Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) CS GERMANY
Sprężyny zawieszenia IPSA Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) IPSA
Sprężyny zawieszenia KILEN Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) KILEN
Sprężyny zawieszenia LESJÖFORS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) LESJÖFORS
Sprężyny zawieszenia MONROE Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) MONROE
Sprężyny zawieszenia NIPPARTS Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) NIPPARTS
Sprężyny zawieszenia NK Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) NK
Sprężyny zawieszenia OPTIMAL Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) OPTIMAL
Sprężyny zawieszenia SPIDAN Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) SPIDAN
Sprężyny zawieszenia SUPLEX Mazda 323 II Hatchback (BD) 1.5 (BD105) liftback 86KM, 63kW, benzyna (1980.11 - 1983.12) SUPLEX
Producent:SUPLEX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
17002
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
17002
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  9,60
Średnica drutu 1 [mm]:  13,00
Średnica drutu 2 [mm]:  9,60
Długość [mm]:  345
Średnica zewnętrzna [mm]:  120
Ciężar [kg]:  2,30
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
17001
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
17001
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  12,00
Długość [mm]:  357
Średnica zewnętrzna [mm]:  145
Ciężar [kg]:  2,60
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
17003
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
17003
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  9,50
Średnica drutu 1 [mm]:  13,30
Średnica drutu 2 [mm]:  9,50
Długość [mm]:  365
Średnica zewnętrzna [mm]:  126
Ciężar [kg]:  2,60
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Porady z kategorii: Sprężyny zawieszenia

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Jak rozpoznać zużycie sprężyn zawieszenia?

Kierowcy bardzo często zapominają, że w układzie zawieszenia znajdują się nie tylko amortyzatory, a także inne istotne podzespoły. Zawieszenie składa się także m.in. ze sprężyn, które są typową częścią eksploatacyjną i z czasem ulegają zużyciu. Wielu użytkowników jest tego nieświadoma, a usterki wynikające ze zużycia sprężyn okazują się ogromnym zaskoczeniem. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy je wymienić?

czytaj więcej >
Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

Czy warto wymieniać sprężyny okresowo?

W zasadzie niemal każdy kierowca reaguje na to pytanie ze zdziwieniem. Faktem jest jednak, że sprężyna zawieszenia po przebiegu 200 tys. km straci całkiem sporo ze swojej pierwotnej charakterystyki. Dalszy kilometraż będzie jedynie pogarszał jej właściwości i stan, aż sprężyna zupełnie się zużyje. Wymianę sprężyn warto zaplanować po dużym przebiegu, gdy macie zamiar zamontować nowe amortyzatory.

czytaj więcej >
Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Jakie są zalety i wady sprężyn zawieszenia?

Samochody od bardzo dawna wyposażane są w resory, które na samym początku były po prostu sprężystymi płaskownikami, a następnie elementami pneumatycznymi i hydropneumatycznymi. Bez wątpienia najczęściej stosowanym rozwiązaniem pozostaje jednak sprężyna śrubowa.

czytaj więcej >
Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

Sprężyny zawieszenia to zwykle pierwsze elementy, które poddaje się oględzinom podczas regularnej kontroli układu zawieszenia. Jako ruchome elementy zawieszenia są szczególnie narażone na uszkodzenia, bo nie dość, że muszą się zmagać ze zniszczonymi drogami, to jeszcze często są wystawione na działanie fatalnych warunków atmosferycznych. Jakie są typowe uszkodzenia sprężyn zawieszenia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze