Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11)

Sprzęgło ATE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) ATE
Sprzęgło K2 Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) A.B.S.
Sprzęgło SACHS Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) SACHS
Sprzęgło MINTEX Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) CASTROL
Sprzęgło LUK Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) LUK
Sprzęgło VAICO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) ABE
Sprzęgło AISIN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) EXEDY
Sprzęgło FTE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) GULF
Sprzęgło JURID Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) KM GERMANY
Sprzęgło LPR Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) LPR
Sprzęgło MAPA Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MAPA
Sprzęgło METELLI Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) MEYLE
Sprzęgło NK Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) NK
Sprzęgło ORGANIKA Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SAMKO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) SAMKO
Sprzęgło TEXACO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) VALVOLINE
Sprzęgło VIKA Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI coupe 211KM, 155kW, benzyna (2008.06 - 2013.11) VIKA
Producent:FERODO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHC6196
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHC6196
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  plug-in connect.sys.
Materiał:  Odlew aluminiowy
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze wtykowe
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
413,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze