Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło HELLA PAGID do Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03)

Sprzęgło ATE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) ATE
Sprzęgło K2 Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) K2
Sprzęgło BREMBO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) VALEO
Sprzęgło TRW Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) MINTEX
Sprzęgło SWAG Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) CASTROL
Sprzęgło LUK Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) LUK
Sprzęgło VAICO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) SACHS
Sprzęgło ABE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) ABE
Sprzęgło AISIN Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) AKRON-MALÒ
Sprzęgło BENDIX Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) BORG & BECK
Sprzęgło BORSEHUNG Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) BORSEHUNG
Sprzęgło CIFAM Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) DELPHI
Sprzęgło ELF Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) ELF
Sprzęgło ENEOS Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) ENEOS
Sprzęgło EUROL Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) EXEDY
Sprzęgło FTE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) FTE
Sprzęgło GIRLING Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) GIRLING
Sprzęgło GULF Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) GULF
Sprzęgło JURID Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) JURID
Sprzęgło KAWE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) KAWE
Sprzęgło LPR Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) LPR
Sprzęgło METELLI Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) METELLI
Sprzęgło MEYLE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) MEYLE
Sprzęgło NK Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) NK
Sprzęgło ORGANIKA Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) SAMKO
Sprzęgło TEXACO Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Audi A5 (8T3) 2.7 TDI coupe 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.03) VALVOLINE
Producent:HELLA PAGID

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DF 355 360-051
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DF 355 360-051
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 6)
Temperatura wrzenia [°C]:  266
Punkt wrzenia [°C]:  171
Pojemność [litr]:  1,0
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  VW 501 14
Dopuszczenie przez producenta:  Suzuki 59100-510XD
Dopuszczenie przez producenta:  VW / Audi TL 766 Z
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C65-A2
Dopuszczenie przez producenta:  BMW QV 34001
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Peugeot S 71 2114(4)
Dopuszczenie przez producenta:  GM GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Peugeot S 71 2114(6)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C65-A1
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Techniczny numer informacyjny:  95012
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DF 355 360-011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DF 355 360-011
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Temperatura wrzenia [°C]:  270
Punkt wrzenia [°C]:  163
Pojemność [litr]:  0,5
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DF 355 360-021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DF 355 360-021
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  270
Punkt wrzenia [°C]:  163
Pojemność [litr]:  1,0
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Techniczny numer informacyjny:  95005
Do 100 dni na zwrot
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DF 355 360-031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DF 355 360-031
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  270
Punkt wrzenia [°C]:  163
Pojemność [litr]:  5,0
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8DF 355 360-061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8DF 355 360-061
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT 4LV
Specyfikacja:  SAE J 1704
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 6)
Temperatura wrzenia [°C]:  266
Punkt wrzenia [°C]:  171
Pojemność [litr]:  5,0
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Suzuki 59100-510XD
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Peugeot S 71 2114(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Peugeot S 71 2114(6)
Dopuszczenie przez producenta:  BMW QV 34001
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  GM GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C65-A1
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C65-A2
Dopuszczenie przez producenta:  VW / Audi TL 766 Z
Dopuszczenie przez producenta:  GM 16072
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  VW 501 14
Techniczny numer informacyjny:  95013
Do 100 dni na zwrot
247,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze