Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) TEXTAR
Sprzęgło TRW Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) TRW
Sprzęgło VALEO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) ABE
Sprzęgło BENDIX Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) BENDIX
Sprzęgło CIFAM Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) CIFAM
Sprzęgło DELPHI Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) FRENKIT
Sprzęgło FTE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) GULF
Sprzęgło JURID Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) KAWE
Sprzęgło LPR Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) LPR
Sprzęgło METELLI Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) METELLI
Sprzęgło MEYLE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) SAMKO
Sprzęgło TEXACO Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 7 (E23) 725 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1977.07 - 1986.06) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze