Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FEBI BILSTEIN do Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08)

Sprzęgło ATE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ATE
Sprzęgło K2 Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) K2
Sprzęgło BREMBO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VALEO
Sprzęgło TRW Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MINTEX
Sprzęgło SWAG Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) CASTROL
Sprzęgło VAICO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MOJE AUTO
Sprzęgło ABE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) AKRON-MALÒ
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) BORG & BECK
Sprzęgło DELPHI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) DELPHI
Sprzęgło ELF Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ELF
Sprzęgło ENEOS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ENEOS
Sprzęgło ERT Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ERT
Sprzęgło EUROL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FRENKIT
Sprzęgło FTE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) FTE
Sprzęgło GIRLING Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GIRLING
Sprzęgło GULF Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) GULF
Sprzęgło IPARTS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) IPARTS
Sprzęgło JURID Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) JURID
Sprzęgło KAWE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) KAWE
Sprzęgło LPR Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LPR
Sprzęgło LUK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) LUK
Sprzęgło MAGNETI MARELLI Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MAGNETI MARELLI
Sprzęgło MEYLE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) MEYLE
Sprzęgło NK Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) NK
Sprzęgło ORGANIKA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) PROTECHNIC
Sprzęgło QUINTON HAZELL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) RAVENOL
Sprzęgło REMSA Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) REMSA
Sprzęgło ROADHOUSE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) ROADHOUSE
Sprzęgło SACHS Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SACHS
Sprzęgło SAMKO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SAMKO
Sprzęgło SCT - MANNOL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Bmw 8 (E31) 850 i, Ci coupe 300KM, 220kW, benzyna (1990.01 - 1994.08) VALVOLINE
Producent:FEBI BILSTEIN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26746
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26746
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  160
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  0,301
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
01760
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
01760
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  75
Szerokość [mm]:  60,0
Grubość [mm]:  12
Kolor:  Czarny
Materiał:  Guma
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
21298
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
21298
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  9,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  15,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  32,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Ciężar [kg]:  0,032
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
26461
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
26461
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  160
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  1,139
Dla numeru OE:  B 000 700 A1
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10213
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
10213
Jednostka:
KPL
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Otwór o śr[mm]:  19,05
Ciężar [kg]:  0,245
Do 100 dni na zwrot
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze