Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ATE
Sprzęgło K2 Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) K2
Sprzęgło BREMBO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TRW
Sprzęgło VALEO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) EUROREPAR
Sprzęgło FRENKIT Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) FRENKIT
Sprzęgło GIRLING Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) GULF
Sprzęgło JURID Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Chevrolet CAMARO (FP_) 5.0 coupe 152KM, 112kW, benzyna (1981.12 - 1992.12) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3085
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze