Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło SACHS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ASHIKA Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło BLUE PRINT Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BOSCH Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CASTROL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło EUROL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło GIRLING Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło JAPANPARTS Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło KAWE Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LPR Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło MOTUL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) NTY
Sprzęgło RAVENOL Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SAMKO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło TRW Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Chevrolet CAPTIVA (C100, C140) 2.2 D SUV 184KM, 135kW, olej napędowy (2014.07 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3450
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3450
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  34
System hamulcowy:  FTE
Wymiar gwintu:  10 X 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 707,00 zł
382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze