Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło EUROREPAR do Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Sprzęgło A.B.S. Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło LUK Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło AISIN Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BOSCH Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło ESEN SKV Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ESEN SKV
Sprzęgło EUROL Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło LPR Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NK
Sprzęgło NTY Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NTY
Sprzęgło SAMKO Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VALVOLINE Dacia DUSTER (HM_) 1.0 TCe 100 (HMMT) SUV 101KM, 74kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1666660080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1666660080
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego:  2
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]:  13,3
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze