Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło QUINTON HAZELL do Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło NTY Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NTY
Sprzęgło A.B.S. Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło HART Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HART
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło LPR Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAPA Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAPA
Sprzęgło METELLI Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RYMEC Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SASIC Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SASIC
Sprzęgło VALEO Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Dacia DUSTER (HM_) 1.3 TCe 150 4x4 (HMM3) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VALVOLINE
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
QKT4059AF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QKT4059AF
Jednostka:
KPL
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  230
Profil piasty:  22,2
Ilość zębów:  21
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1244,00 zł
732,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze