Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LPR do Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło BLUE PRINT Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło SACHS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SACHS
Sprzęgło A.B.S. Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ATE
Sprzęgło BORG & BECK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło BREMBO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło DELSAH Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DELSAH
Sprzęgło EUROL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FEBEST Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) FEBEST
Sprzęgło GIRLING Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło HART Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HART
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło IPARTS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) METELLI
Sprzęgło METZGER Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NPS
Sprzęgło NTY Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) NTY
Sprzęgło SAMKO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TRW Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALVOLINE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 110KM, 81kW, benzyna (2013.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
3263
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  FTE
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica tłoka [mm]:  28
Dla numeru artykułu:  3263
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 475,00 zł
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze