Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SACHS Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) SACHS
Sprzęgło SWAG Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) SWAG
Sprzęgło TRW Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) TRW
Sprzęgło FEBEST Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) FEBEST
Sprzęgło DELPHI Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) DELPHI
Sprzęgło A.B.S. Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) A.B.S.
Sprzęgło ACKOJA Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) ACKOJA
Sprzęgło AISIN Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) AISIN
Sprzęgło BLUE PRINT Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROREPAR Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) EXEDY
Sprzęgło HART Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) HART
Sprzęgło KAVO PARTS Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) KAVO PARTS
Sprzęgło MAXGEAR Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) MAXGEAR
Sprzęgło MECARM Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) MECARM
Sprzęgło NEXUS Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) NEXUS
Sprzęgło NPS Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) NPS
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło TOPRAN Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) TOPRAN
Sprzęgło TRISCAN Kia RIO II (JB) 1.4 liftback 75KM, 55kW, benzyna (2010.01 - 2011.12) TRISCAN
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-5381
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
61-5381
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
46-0147
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
46-0147
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  21
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze