Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło K2 do Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ATE
Sprzęgło K2 Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) K2
Sprzęgło BREMBO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BREMBO
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło BOSCH Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) VALEO
Sprzęgło TRW Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) A.B.S.
Sprzęgło SWAG Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SWAG
Sprzęgło MINTEX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MOJE AUTO
Sprzęgło IPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) IPARTS
Sprzęgło LUK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LUK
Sprzęgło RYMEC Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) RYMEC
Sprzęgło AISIN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) AISIN
Sprzęgło AKRON-MALÒ Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ASHIKA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ASHIKA
Sprzęgło BENDIX Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BENDIX
Sprzęgło BORG & BECK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) BORG & BECK
Sprzęgło COMLINE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) COMLINE
Sprzęgło DELPHI Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DELPHI
Sprzęgło DELSAH Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DELSAH
Sprzęgło DENCKERMANN Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) DENCKERMANN
Sprzęgło ELF Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ELF
Sprzęgło ENEOS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ENEOS
Sprzęgło EUROL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) GIRLING
Sprzęgło GULF Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) GULF
Sprzęgło HART Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HART
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło JAPANPARTS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JAPKO
Sprzęgło JURID Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) JURID
Sprzęgło KAWE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KAWE
Sprzęgło KRAFT AUTOMOTIVE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło LPR Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LPR
Sprzęgło LUCAS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) LUCAS
Sprzęgło MAPA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAPA
Sprzęgło MAPCO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MAPCO
Sprzęgło MECARM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MECARM
Sprzęgło MEYLE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) MEYLE
Sprzęgło NEXUS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NEXUS
Sprzęgło NK Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NK
Sprzęgło NPS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) ORGANIKA
Sprzęgło QUINTON HAZELL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAICAM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) RAICAM
Sprzęgło RAVENOL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SACHS
Sprzęgło SAMKO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SAMKO
Sprzęgło SBS Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SBS
Sprzęgło SCT - MANNOL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SCT - MANNOL
Sprzęgło SKF Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) SKF
Sprzęgło STATIM Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) STATIM
Sprzęgło TEXACO Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) VALVOLINE
Sprzęgło WESTLAKE Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW, olej napędowy (1998.02 - 2000.11) WESTLAKE
Producent:K2

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T104
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T104
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T108
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T108
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  1,15
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
T11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
T11
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
K2
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C71
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
K2
Kod:
C71
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze