Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło RAVENOL do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FTE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) FTE
Sprzęgło KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło METELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SACHS
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TEXTAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 250 (213.245) Kombi 211KM, 155kW, benzyna (2016.07 - obecnie) VALEO
Producent:RAVENOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RAVENOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1350601
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1350601
Cecha chemiczna:  Lepki
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 Klasse 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze