Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło OEM do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SWAG
Sprzęgło CORTECO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) CORTECO
Sprzęgło TOPRAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło OEM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) OEM
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ABE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ABE
Sprzęgło AISIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło ATE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ATE
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROL Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło FAST Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) FAST
Sprzęgło NK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) NK
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło SASIC Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) SASIC
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 e-HDi liftback 112KM, 82kW, olej napędowy (2015.07 - obecnie) TRISCAN
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
210538
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
210538
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  57
Wysokość 1 [mm]:  57,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
210535
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
210535
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  23
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  47
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72,5
Wysokość 1 [mm]:  64,5
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Wersja:  Clutch Guide Tube
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze