Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10)

Sprzęgło ATE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ATE
Sprzęgło K2 Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) K2
Sprzęgło BREMBO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TEXTAR
Sprzęgło TRW Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TRW
Sprzęgło VALEO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MOJE AUTO
Sprzęgło FRENKIT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FRENKIT
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BLUE PRINT
Sprzęgło BREDA LORETT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) BREDA LORETT
Sprzęgło DELPHI Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) DELPHI
Sprzęgło ELF Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ELF
Sprzęgło ENEOS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ENEOS
Sprzęgło ERT Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ERT
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) FTE
Sprzęgło GIRLING Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GIRLING
Sprzęgło GULF Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) GULF
Sprzęgło JURID Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) JURID
Sprzęgło KAWE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KAWE
Sprzęgło KM GERMANY Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) KM GERMANY
Sprzęgło LPR Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LPR
Sprzęgło LUK Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) LUK
Sprzęgło METALCAUCHO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) METALCAUCHO
Sprzęgło MEYLE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ORGANIKA
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło PROTECHNIC Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) RAVENOL
Sprzęgło SACHS Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SACHS
Sprzęgło SAMKO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SAMKO
Sprzęgło SASIC Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SASIC
Sprzęgło SEIM Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) SEIM
Sprzęgło TEXACO Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VALVOLINE
Sprzęgło VEMA Peugeot 304 Break (_04D_) 1.1 (D11) Kombi 58KM, 43kW, benzyna (1976.10 - 1980.10) VEMA
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze