Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NSK do Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06)

Sprzęgło BLUE PRINT Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) BLUE PRINT
Sprzęgło A.B.S. Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) A.B.S.
Sprzęgło CASTROL Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) CASTROL
Sprzęgło EUROL Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) FTE
Sprzęgło HELLA PAGID Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) HELLA PAGID
Sprzęgło HELLA Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) HELLA
Sprzęgło KAWE Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) LIQUI MOLY
Sprzęgło MAXGEAR Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) MAXGEAR
Sprzęgło MOTUL Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) MOTUL
Sprzęgło NK Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) NK
Sprzęgło NSK Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) NSK
Sprzęgło OEM Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) OEM
Sprzęgło RAICAM Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) RAICAM
Sprzęgło RAVENOL Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) RAVENOL
Sprzęgło SNR Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) SNR
Sprzęgło TRISCAN Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) TRISCAN
Sprzęgło VALEO Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Peugeot 306 kabriolet (7D, N3, N5) 2.0 kabriolet 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1997.06) VALVOLINE
Producent:NSK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZA-34TKM2402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
ZA-34TKM2402
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze