Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło DELPHI do Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TEXTAR
Sprzęgło TRW Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TRW
Sprzęgło VALEO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VALEO
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GULF
Sprzęgło JP GROUP Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 2.0 E coupe 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VALVOLINE
Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSB9412M
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SSB9412M
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT3
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 3)
Punkt wrzenia [°C]:  160
Wersja językowa:  Arabski
Wersja językowa:  Czeski
Wersja językowa:  Duński
Wersja językowa:  Holenderski
Wersja językowa:  Angielski
Wersja językowa:  Fiński
Wersja językowa:  Francuski
Wersja językowa:  Niemiecki
Wersja językowa:  Grecki
Wersja językowa:  Węgierski
Wersja językowa:  Włoski
Wersja językowa:  Łotewski
Wersja językowa:  Norweski
Wersja językowa:  Polski
Wersja językowa:  Portugalski
Wersja językowa:  Rumuński
Wersja językowa:  Słowacki
Wersja językowa:  Hiszpański
Wersja językowa:  Szwedzki
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSB9414M
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SSB9414M
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT3
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 3)
Punkt wrzenia [°C]:  160
Wersja językowa:  Arabski
Wersja językowa:  Czeski
Wersja językowa:  Duński
Wersja językowa:  Holenderski
Wersja językowa:  Angielski
Wersja językowa:  Fiński
Wersja językowa:  Francuski
Wersja językowa:  Niemiecki
Wersja językowa:  Grecki
Wersja językowa:  Węgierski
Wersja językowa:  Włoski
Wersja językowa:  Łotewski
Wersja językowa:  Norweski
Wersja językowa:  Polski
Wersja językowa:  Portugalski
Wersja językowa:  Rumuński
Wersja językowa:  Słowacki
Wersja językowa:  Hiszpański
Wersja językowa:  Szwedzki
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSB9416
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
SSB9416
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  5,51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze