Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MINTEX
Sprzęgło SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOJE AUTO
Sprzęgło CORTECO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) CORTECO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GULF
Sprzęgło JURID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JURID
Sprzęgło KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze