Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło A.B.S. do Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12)

Sprzęgło ATE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) GULF
Sprzęgło JURID Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) JURID
Sprzęgło KAWE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) KAWE
Sprzęgło LUK Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) LUK
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.6 GT 2 coupe 530KM, 390kW, benzyna (2007.09 - 2012.12) VALVOLINE
Producent:A.B.S.

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7500
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
7500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
Masa [g]:  560
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  155
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7501
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
7501
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  1,14
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
7516
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  LV
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7502
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
7502
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Ciężar [kg]:  5,53
Masa [g]:  5,3
Do 100 dni na zwrot
114,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
61467
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61467
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Specyfikacje asortymentowa:  Wcisnięty
Ciężar [kg]:  0,19
Do 100 dni na zwrot
641,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DOT4
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze