Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MAXGEAR do Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MINTEX
Sprzęgło SWAG Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) GULF
Sprzęgło JURID Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) RAVENOL
Sprzęgło SACHS PERFORMANCE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło SACHS Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) SACHS
Sprzęgło TEXACO Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 911 (997) 3.8 GT3 RS coupe 450KM, 331kW, benzyna (2009.08 - 2011.12) VALVOLINE
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000476
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000476
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  0,5
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze