Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BOSCH
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MOTUL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MINTEX
Sprzęgło SWAG Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SWAG
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MOJE AUTO
Sprzęgło SACHS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SACHS
Sprzęgło BENDIX Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) EUROREPAR
Sprzęgło FTE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) FTE
Sprzęgło GIRLING Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) GULF
Sprzęgło JP GROUP Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JP GROUP
Sprzęgło JURID Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) JURID
Sprzęgło KAWE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) KAWE
Sprzęgło LUK Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) LUK
Sprzęgło MEYLE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) MEYLE
Sprzęgło OEM Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) OEM
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) RAVENOL
Sprzęgło SCT - MANNOL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) SCT - MANNOL
Sprzęgło TEXACO Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 944 3.0 S2 coupe 211KM, 155kW, benzyna (1988.12 - 1991.07) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze