Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło METELLI do Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie)

Sprzęgło LUK Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) LUK
Sprzęgło A.B.S. Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło ACKOJA Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) ACKOJA
Sprzęgło AISIN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BOSCH Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło BREMBO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CIFAM Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROREPAR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło LPR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) LPR
Sprzęgło MAXGEAR Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METALCAUCHO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) METALCAUCHO
Sprzęgło METELLI Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) METELLI
Sprzęgło NK Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NK
Sprzęgło NPS Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NPS
Sprzęgło NTY Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) NTY
Sprzęgło OEM Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) OEM
Sprzęgło SAMKO Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło SWAG Renault KOLEOS I (HY_) 2.0 dCi SUV 173KM, 127kW, olej napędowy (2013.07 - obecnie) SWAG
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
56-0045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
56-0045
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze