Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło QUINTON HAZELL do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08)

Sprzęgło LUK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) LUK
Sprzęgło CORTECO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) CORTECO
Sprzęgło KAMOKA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) KAMOKA
Sprzęgło TOPRAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) VALEO
Sprzęgło A.B.S. Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) AISIN
Sprzęgło BORG & BECK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) BORG & BECK
Sprzęgło EUROREPAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) EUROREPAR
Sprzęgło FAST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) FAST
Sprzęgło FEBEST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) FEBEST
Sprzęgło HELLA PAGID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) HELLA PAGID
Sprzęgło HELLA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) HELLA
Sprzęgło IPARTS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) IPARTS
Sprzęgło KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) KAWE
Sprzęgło MAXGEAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) MAXGEAR
Sprzęgło NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) NK
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło QUINTON HAZELL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) QUINTON HAZELL
Sprzęgło SACHS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) SACHS
Sprzęgło SASIC Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) SASIC
Sprzęgło SEIM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) SEIM
Sprzęgło SKF Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) SKF
Sprzęgło SNR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) SNR
Sprzęgło TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) TRISCAN
Sprzęgło TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) TRW
Sprzęgło VAICO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) VAICO
Sprzęgło VEMA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 140KM, 103kW, benzyna (2001.03 - 2003.08) VEMA
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EM2119K
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
EM2119K
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Nakładka pedału z gumy
Dla numeru OE:  7700680836
Dla numeru OE:  7700417976
Dla numeru OE:  7700832172
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze