Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ATE
Sprzęgło K2 Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) K2
Sprzęgło BREMBO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VALEO
Sprzęgło TRW Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) DELPHI
Sprzęgło ELF Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ELF
Sprzęgło ENEOS Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ENEOS
Sprzęgło EUROREPAR Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GIRLING
Sprzęgło GULF Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) GULF
Sprzęgło JURID Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) JURID
Sprzęgło MEYLE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) ORGANIKA
Sprzęgło PROTECHNIC Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) PROTECHNIC
Sprzęgło RAVENOL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Saab 900 I kabriolet 2.0 kabriolet 170KM, 125kW, benzyna (1989.10 - 1993.10) VALVOLINE
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3085
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3085
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 3
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
3086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
3086
Jednostka:
szt
Pojemność [ml]:  500
Rodzaj połączenia:  Puszka
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8834
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
8834
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 3
Dopuszczenie przez producenta:  ISO 4925 Class 4
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze