Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło ATE do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło LUK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło SACHS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło ABE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ABE
Sprzęgło ATE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ATE
Sprzęgło BREMBO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło DR.MOTOR AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Sprzęgło EUROL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło IPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło KAWE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) METZGER
Sprzęgło MOTUL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło SAMKO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło VAICO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło VALEO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALEO
Sprzęgło VALVOLINE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TSI 4x4 Kombi 190KM, 140kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VALVOLINE
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24.2519-1706.3
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2519-1706.3
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  19,0
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 376,00 zł
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze